Samstag, 5. April 2008

Biber soslu Spagetti



Makarnayi hergün cocuklarin önüne koysam yinemiiiii demezler herhalde..
Degisik soslar ilave ederek farklilik yaratmak..
Valla bizim evde biri sunu yemez biri bunu derken, Ortanca Oglum kendince yarattigi sosu paylasmak istiyorum sizinle..
Masallahi var Kizim sevmez Mutfagi ama Oglum bir baska..Mutfaga girip uydurmasyonda olsa biirseyler deniyor bazen..Hatta bi aralar Asci olmak
istedigini söyledi..Su an ise bundan vazgecerek Üniversiteli olmak istiyor..
Allah tüm yavrularimizin yollarini acik etsin.


Malzemeler
Istenilen miktarda Spagetti

Sosu icin
1 kiyilmis sogan
1 konserve Mantar
2 adet kiyilmis Domates
2 büyük boy Kirmizi Biber(Dolmalik türünden)
2 dis sarimsak
1 Yk siviyagi
1/2 Yk Salca
tuz,karabiber
Biraz su

Sogani siviyagi ile birlikte kavurun..Dogranmis biberleri ekleyin.Daha sonra mantari ve domatesi..Iyice soteleyin..Sarimsagi tuz karabiber salca ekleyip karistirin..Suyu ekleyin pisirin..Sosu fazla sulu kalirsa az un ekleyerek koyulasmasini saglayabilirsiniz,,
Makarnamizin üzerine dökerek servis edin...


Afiyet olsun

9 Kommentare:

Calimero Mutfakta hat gesagt…

himm, nefis bir yemek bu. Laf aramizda ben de pek sık yaparim. Sevgilerle guzel bir pazar gunu dilerim. Ptesi de diyete mi baslasak ne :)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! hat gesagt…

mmmh cok lezzetli görnüyor canim... oglu$ununda ellerine saglik, masallah :)

kocaman öpüldün ..

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

Canım oğluşunun ellerine sağlık nefis bir makarna olmuş.Bendede makarna deyince akan sular durur okadar severim yani :)İyi geceler şekerim...

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Canim,
valla oglusun benden tam not aldi bile, mutfaga merakliysa hele, bence erkekler mutfaga cok yakisiyorlar ama benim esimde tam tersi, hani Almanlar hep derler ya "zwei linke Hände" diye tam o hesaptan, ayrica bu yüzden bende onu mutfagima sokmak istemiyoru, iste arada bir salata sosunu hazirlar ve mutlu olur öylece.

Harika bir lezzet olmus, yapanlarin ellerine saglik diyorum.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Süper görünüyor, bir tabak da ben alabilir miyim? Oğlunun ellerine sağlık, ayrıca da maaşallah :)

keskinli hat gesagt…

selam canim
ya kizim olsaydi senin oglani kacirmazdim haberin olsun ellerine saglik oglusun enfes yapmis sevgiler
canim iyi pazarlar

peynir hösmelimi hat gesagt…

Nilgüncüm oglunun eline saglik canim.Masallah diyelim:)
Insallah benim oglumda böyle becerikli olur.Bir seyler dogramasini seviyor ama görücez.
Unutmadan ben bir makarna canavariyim.Dayanamam hic:))
Sevgiler canim.

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) hat gesagt…

selam nilgun, makarna konusunda biz de ayniyiz, bu sos da cok hos! ozellikle mantar ve biber kismi, ellerine saglik, oglunun ilgisi de dikkate deger ! universiteli ahci da olablir bunu untmasin, isletme + ahcilik..sevgiler emel

Ayse Pamuk hat gesagt…

Sanırım oğlun yengeç burcu
browo vallahi
çok güzel olmuş ellerine sağlık