Mittwoch, 2. April 2008

Elmali Cevizli Rulolar


Yine pratik yapimi kolay 5 Cayina yakisir bir Kurabiye..
Aslinda ben tek parca rulolar hazirladim genellikle..Bugün degisiklik
olsun diye bu türünü denedim..





Malzemeler
250 Gr Margarin
2 Cb Seker
1 paket Kabartmatozu
1 Sb yogurt
1 Yk Limon suyu
Alabildigince Un

İc Malzeme
4-5 adet orta boy elma
1/2 Sb cevız ici
1 Ck Tarcın
1 Yk Seker


Öncelikle Elmalı harcı hazırlayın.Elmaların kabuklarını soyup minik küp küp doğrayın veya rendeleyin.
Elmaları bir tencereye alıp,üzerine toz sekeri ilave ederek kısık ateste suyunu cekene kadar pisirin
Pisen Elmalı harcı ocaktan aldıktan sonra Cevizi ve Tarcını ilave edin.
Hamuru hazırlamak icin genis bir Kabın icerisine Margarin,Seker Yogurt Limon suyunu ilave edip harmanlayın.
Daha sonra Un, kabartmatozunu ilave edin. Kulak memesi yumusaklıgında bir Hamur elde edin.Biraz dinlendirin..
Daha sonra Hamuru ikiye bölün..Her parcayi Merdane ile yuvarlak acin..
Ic harcimiza ikiye bölerek üzerine dagitin..Rulo olarak sarin ve 2parmak
eninde kesip Fırın tepsisine dizin. Diger Hamurada aynı islemi uygalayın.
Isitilmis 175 derece fırında 15-20 dk kadar fırınlayın. Üzerine pudra Sekeri serperek servis yapabilirsiniz.


Afiyet olsun

13 Kommentare:

. hat gesagt…

NILG�NC�G�M BU RULOLAR ENFES BISEY OLMUSLAR,ELLERINE SAGLIK TATLISIM.BENDE ALABILYMIYIMMMM:)))

CANIN KIYMET� �L�MDE,G�ZYA�ININ SIRRI TEBESS�MDE,S�Z�N G�ZELL��� Y�REKTE,DOSTLU�UN ANLAMI �SE HATIRLANMAKTA SAKLIDIR.UNUTMAYAN DOSTA SEVG�LER�MLE,�Y� GECELER:)))

sevimin sayfasi hat gesagt…

nilgün rulolar nefis olmus canim elmali cevizli mmmhh
sekil olarakda cok güzel elmaliyi bi de böyle denemek lazim
ellerine saglik canim benim

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Sevgili Nilgün,ellerine sağlık.. Elma,ceviz, tarçın, mmmm.. nefis.. Yoğurt da hamuru yumuşacık yapmıştır..

meleginmarifetleri hat gesagt…

nilgüncüm ne güzel olmuş kurabiyelerin.
Ellerine sağlık..
Sevgiler canım bayy.......

peynir hösmelimi hat gesagt…

Nilgüncügüm harikasin canim.Elmali rülolara bayildim canim.bir tane aldim ve yatiyorum.Iyi geceler canim.

emineninemekleri hat gesagt…

Nilgüncüm, canim enfes birsey bu, ellerine saglik.

Kocaman öpüyorummmmmmmm
Emos

gezgincigencler hat gesagt…

ceviz,elma rulo ve harikaa, ellerine sağlık...

sevgiler

keskinli hat gesagt…

yorumun ve destegin icin cok tesekkürler canim hersey yolunda sükür rulolar enfes görünüoyr ellerine saglik sevgiler

dogada.blogspot.ru hat gesagt…

çok nefis ve çayın yanında harika bir lezzet ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler

Sevil Şahin hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Sevil Şahin hat gesagt…

BİRİNCİ OLAN ARKADAŞ 14 NİSANDA EV SAHİBESİ OLACAKTIR…
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;10.03.2008--10.04.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 1" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
Bu haftaki ev sahibemiz http://mucizembenibul.blogcu.com

elif hat gesagt…

nilgün hanım ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.
ayrıca elmalı rulolara da bayıldım çok güzeller. ellerine sağlık canım

Neşeli Sesler hat gesagt…

Bu rulolar ağzıma layııkkk aldım kaçtım hehehe:))