Donnerstag, 17. April 2008

~~Bugün benim Dogumgünüm ~~


Bugün Benim Dogumgünüm
Farklilik hissediyormuyum,,hmmm azicik evet:))yas ilerliyor nitekim..Saka bi yana..Böyle hafta ortasina denk gelmesi kutlamayi genelde hafta sonuna tasiyor..
Esim cocuklarim büyüklerim kücüklerim derken tüm sevdiklerim güzel dileklerde bulundular..Ayri ayri herbirine coooooook tesekkürrrrrr ederim..
Hafta sonuna toplanarak malum hepsini bi araya toplamak sadece hafta sonu mümkünya,Mamalar Tatlilar Pastalar hazirlayarak kutlardim genelde ama bu sene farkli..Sevgili yegenimin Mayista Dügünü var Evleniyor.Bu hafta sonu ise Nikahi ..Eeeee durum böyle olunca Mamalar Tatlilar Pastalar Nikaha Hazirlanilacak(Dogumgünü Nikah kutlamasi gibi bisi)ve sevdiklerimiz hep bir arada olacagiz..
Biraz tatli telasimiz var bu nedenle..Allah uzun ömür verirse insallah kendi Evlatlariminda böyle güzel tatli telaslarini görmek nasip eder ALLAHIM bana ve tabiki sizlerede..
Gecenlerde hazirladigim Ananasli Pastamin tarifini Dogum günü Pastam yerine sizlerle paylasmak istiyorum..
Hepinize saglikli Mutlu Huzurlu Günler dilerim..

SEVGILER

Pandispanyasi icin
4 yumurta
2 yk sicak su
120 gr seker
1 fiske Tuz
150 gr Un
2 Cb Süt

Kremasi icin
600 gr Sivi Krema
2 pkt Krema sertletirici
2 pkt vanilya
1 Konserve Ananas
1 pkt. kirmizi renk Pastagussu (Tortenguss)


Yapilisi
4 Yumurta akini az seker ile iyice sertlesene kadar cirpin.
Ayri bir kabin icinde 4 yumurta sarisini 2 yk sicak su ile köpürene kadar
cirpin..yavas yavas sekeri ilave edin.Unu eleyerek ve sertlesen yumurta akinida ilave ederek kasik yardimi ile havalandirarak karistirin..Kagit serili Pasta
Kalibina dökerek isitilmis Firinda 160-180 derecede 25-30 dakika pisirin..
Pisen ve soguyan pandispanyayi ortadan ikiye bölüp kullanabilirsiniz..Ben bu sefer kesmeden kullandim ama hayli yüksek tabanli oldu.
Kremayi hazirlayin..Bunun icin sivi krema vanilya ve krema sertlestiriciyi
iyice karistirin.Pandispanyanin üzerine 1 Cb Süt ile islatin..Kremanin icine ananaslari ilave ederek karistirin..Pastanin cemberini pandispanyanin etrafina kapatin..
Kremayi üzerine döküp düzlestirin..
1 sb Ananas suyunu 1 pkt Tortenguss ile pisirin..Bir iki dakika karistirilarak bekletildikten sonra hemen pastanin üzerine serpistirin..Buzdolabinda 2-3 saat sogumaya birakin..

Afiyet olsun

31 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Mutluuuu güzel yıllara.

Hayatınız boyunca hep mutlu olun.

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

MUTFAKISTAN hat gesagt…

dogum gununuzu kutlarim
yegeninize mutluluklar dilerim,tatli telaslar bunlar
pasta harika olmus ellerinize saglik,sevgiler
yorumum gelmedi bir kac kere ugrastim yalnislikla fazla gelirse silersiniz canim

HUYSUZBALIK hat gesagt…

Nice nice nice mutlu yıllara. Sevdikleriniz ve sizi sevenlerle birlikte ve hep güzel günlerde.
Doğumgününüz kutlu olsun...
Esin...

HUYSUZBALIK hat gesagt…

Nice nice nice mutlu yıllara. Sevdikleriniz ve sizi sevenlerle birlikte ve hep güzel günlerde.
Doğumgününüz kutlu olsun...
Esin...

Neşeli Sesler hat gesagt…

Yorumunuz için çok teşekkürler...
Doğum gününüz mutlu kutlu olsun inşallah
Sevgiler

Anonym hat gesagt…

Selamlar, dogum gununu en içten dileklerimle kutlarim, yeni yasin mutluluk, saglik getirsin insallah, pasta'da harika gozukuyo ellerine saglik, afiyet bal seker olsun, sevgiyle kal.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Baharcicegi hat gesagt…

Canim dogum günün kutlu olsun,saglikli mutlu uzun yillar dilerim,pastadan bir dilim aldim ikramin oldugu icin eline saglik nefis görünüyor

nagehan hat gesagt…

Canım seninde doğum günün kutlu olsun, Allah hayırlı sağlıklı ömür versin inşallah...Yuvanda güzel günler diliyorum...

Sevgiler
Nagehan

meleginmarifetleri hat gesagt…

Nilgüncüm doğum günün kutlu olsun canım.
Daha nice yaşlar diliyorum.
Pastanda çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler.
Ben çiftlikte yaşamıyorum ama evim bahçeli olduğu için rahatça hayvan besleyebiliyorum..

elifin tarifleri hat gesagt…

Doğumgününüz kutlu olsun.Hayatınız boyunca herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
Bu arada blogdaki herşey birbirinden güzel görünüyor. Muhallebili kadayıfı özellikle denemek istiyorum.

Anonym hat gesagt…

Doğum gününüz kutlu olsun. Öutlu senelere...Pasta nefiss görünüyo.Ellerinize sağlık.Sevgiler....

Ilker Erdem hat gesagt…

Dogum gunun kutlu olsun canim. Sevdiklerinle saglikli mutlu bir yasam dilerim. Pastan da harika bu arada ellerine saglik. Sevgiler

Nilgün hat gesagt…

Merhaba Arkadaslar
Hepinize ayri ayri güzel dilekleriniz icin cok ama cok tesekkür ederim..Beni inanin cok mutlu birazda hüzünlendirdiniz..
Tekrar tesekkürler,Hepinize öpüyorum kendinze iyi bakin..
Iyi Aksamlar

SEVGILER

. hat gesagt…

CANIMMM MIS GIBI OLMUS YAAA PASTA NE GÜZEL AMANDA AMAN.
BIR PORSIYONCUK ALSAM NE OLUR ARKADASIM:)))
CANIMMM ISTEDIGIN KADAR AL DEDEIGINI DUYAR GIBIYIM:)))
SAGOL HEMEN ALDIM CANIM,TESEKKÜR EDERIM.
ELINE SAGLIK,IYI HAFTASONLARI DILIYORUM.

Anonym hat gesagt…

iyi ki dogudun canim
mutlu ve sagilikli yillar dilerim sevdiklerinle birlikte insallah

guzel bir hafta sonu dilerim
sevgilerimle...

www.yenitadlar.blogcu.com

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Nigün'cüm nice senelere, sağlıkla sıhhatle ve sevdiklerinle.. Yeğenini de tebrik ederim, mutluluklar dilerim :) Pasta da çok güzel olmuş, ellerine sağlık..

Gönülünce Lezzetler hat gesagt…

Yeni yaşınız kutlu olsun...Sağlık uzun yıllar dilerim...Sevgiler...

elif hat gesagt…

nilgüncüm doğum günün kutlu olsun nice yıllara

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Canim,
gecikmeli olarak bende senin dogum gününü kutlamak isterim.

Mutlu Yillar sana ve Happy Birthday!!!

Pastanda nefis görünüyor, icindeki ananaslarla nasil güzel bir tat olmustur, ellerine saglik diyorum.

Sevgiler ve kocaman öptüm..

Limonlu Kek hat gesagt…

Sevgili Nilgün doğumgününü kutlarım, önünde daha nice mutlu, sağlıklı yıllar olsun. Sevgiler...

keskinli hat gesagt…

selam canim
kusura bakma ben biraz geciktim ya
nice senelere insallah tüm sevdiklerinle birlikte rtabbim hayirli yaslar eylesin sevgiler öptüm

made in funda hat gesagt…

mutlu yıllar canım.biraz geç kalmışım kutlamaya.kusura bakma.pastan da şahane.eline sağlık.

peynir hösmelimi hat gesagt…

canim benim iyiki dogdun iyiki varsin canim.Nice uzun seneler sevdiklerinle.
Ellerine saglik pastada harikaymis.
sevgilerle.

Melek* hat gesagt…

Allah hayırlı ömürler versin evlatların ve eşinle birlikte..

yildiz hat gesagt…

Canimmmm,gec kaldigim icin kusura bakma.
Sana,uzun,saglikli,mutlu,huzurlu bir yasami sevdiklerinle beraber gecirmeni diliyorum.
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler...

Nilgün hat gesagt…

Merhaba Arkadaslar
Ziyaretime gelen güzel dileklerde bulunan sizlere cok ama cok tesekkür ederim beni cok ama cok mutlu ettiniz..Hepinizi öpüyorum kendinize cok ama cok iyi bakin..


SEVGILER

Anonym hat gesagt…

Canim biraz gec kaldim kusura bakma, dogum gününü kutluyorum, daha nice güzel ve saglikla, tüm sevdiklerinle birlikte insallah..
Pasta da cok güzel görünüyor, ellerine saglik canim.

Ferkay hat gesagt…

Merhaba . Doğum gününüz kutlu olsun. Blogunuza ilk gelişim çok güzel ve hep geleceğim. Sizi de beklerim. Sevgilerimi bırakıyorum.

ceyt hat gesagt…

nilgüncüm, yeni gördüm kusura bakma canım.biraz geç oluyor ama,doğum günün kutlu olsun nice güzel yaşlar nice güzel yıllar dilerim,sağlıkla inşallah.
öpüyorum canım sevgiler.

Nilgün hat gesagt…

Merhaba Arkadaslarim
Ugrayip güzel dileklerinizi paylastiginiz icin inanin cok mutlu oldum..
Hepinize ayri ayri tesekkür eder herseyin gönlünüzce olmasini dilerim..Kendinize iyi bakin hepinize güzel bir hafta dilerim.

SEVGILER

seolara hat gesagt…

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com