Montag, 31. März 2008

"PORSELEN DEMLİK CAY SAATİ ETKİNLİGİ 20 " YOGURT TATLISI



Tekrar bir Etkinlige davet aldigim icin www.mucizembenibul.blogcu.com
Arkadasimiza cok tesekkür eder basarilar ve kolayliklar dilerim...




Esimin Revaniyi sevdigini sanirim daha önce yazmistim..
Kendisi Masallah tatli tuzlu bol bol yesede Kilo almayanlardan..
Revaninin bir kac degisik tarzini denemistim..Yine bi degisik tarifi denemek
adina Yogurt tatlisini hazirladim kendisine..Istegi,,,Serbeti yeterince olmali,
Sekeri bi öyle,Tatli fazla kuru olmamali..
Jury yani Esim begendi..
Buyrun sizlere Tarifi...



Yogurt Tatlisi



Malzemeler
1 Sb Süzme yogurt
1 Sb Seker
1,5 Sb ince irmik
Yarim Sb Un
1 yumurta
1 Ck Karbonat(olmadigindan ben Kabartmatozu kullandim)
istege göre 1Ck Tarcin



Serbeti icin
3 Sb Seker (Ben 2 Sb kullandim)
2 Sb Su (Ben 2,5 Kullandim)
1TK limon suyu



Hamuru icin yogurdu seker ile mixer ile iyice cirpin..
yumurtayi ilave ederek devam cirpin..Unu Irmigi karbonati ve istege göre Tarcini
ilave ederek güzelce karistirin..Dikdörtgen bir Borcamaya dökerek
isitilmis Firinda 160-180 derecede üzeri kizarana
kadar pisirin...
Tatlimiz sicak serbetimizi soguk olarak üzerine dökün..



Afiyet olsun

12 Kommentare:

sevimin sayfasi hat gesagt…

canim tatlin cok güzel, revaniyi benim esimde cok sever, fakat esim yedikce kilolari alan tiplerden yani senin esin gibi sansli degil

ellerine saglik canim öpüyorum

Disalce hat gesagt…

erkeklerin geneli tatlıyı çok seviyor.....

benimkinin düşkünlüğü yok ama ben severim bizdede.....

ellerine sağlık....nefis....

. hat gesagt…

CANIMMM TATLI MUHTESEM OLMUS,YOGURT TATLISIDA BU KADARMI GÜZEL YAPILIR CANISIII,ELLERINE SAGLIK.AFIYET SEKER BAL OLSUN BEBEK:)))
BEN O BIR DILIMI ALIYORUM MÜSADENLE,SEVGILERIMI BIRAKARAK!!!

Ayse Pamuk hat gesagt…

ayyy misss gibi olmuşşş ellerine sağlık

Feyza Fidan hat gesagt…

Ayy her halinden enfes bir tadı olduğu belli valla, çok güzel görünüyor Nilgüncüm, ellerine sağlık...
Öpüyorum...

emineninemekleri hat gesagt…

Nilgüncüm, canim bayildim. Bizde pek bi sevilir.
Ellerine saglik canim.

Kocaman öpüyorummmmmmmmm
Emos

yEmEk gÜnCEsi hat gesagt…

selamm ellerine sağlık canım enfes görünüyorr kim bayılmaz bu tatlıya harika olmuşş emeklerine sağlık hayırlı geceler mutlu haftalarr

yemekguncesi.blogcu

gezgincigencler hat gesagt…

harika mis gibi olmuş ellerine sağlık canım


sevgiler

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Merhaba, yoğurt tatlısı nefis olmuş, ben de yayınlamıştım blogumda, çok severim bu tatlıyı.. Ellerinize sağlık :)

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Canim,
bizlerinde cok sevdigi bir tatli yapmissin, ellerine saglik diyorum, valla simdi bir dilim olsaydi hic fena olmazdi yani, ama olsun, hafta sonu bende yaparim.

Selamlar ve kocaman öptüm..

sarımutfak-hande hat gesagt…

ay bayılırım bu tatlıya eline sağlık canım
johtu

meleginmarifetleri hat gesagt…

Nilgüncüm mımmm revani harika olmuş ellerine sağlık sevgiler bayyy