Donnerstag, 27. März 2008

Firinda Tavuklu Patates




Firin yemeklerini sevmeyen yoktur sanirim.Tavuk patates ikilisi en meshur
olanidir..Iste size bir Tarif...



Istenilen kadar Tavuk eti
Istenilen kadar Patates
1 adet Sogan
3 dis Sarimsak
2 Yk Siviyag
2Yk Salca (Domates veya Biber)
Tuz,Karabiber



Siviyagi kiyilmis Sogan ile Tencerede kavurun..Daha sonra kiyilmis Sarimsagi
ilave edin..Salcayi ekleyerek (Ben Biber salcasi kullandim) bi tasim devam kavurun..Yikanmis Tavuk etini
ilave edin karistirin..Üzerlerini örtecek kadar Sicak su ilave ederek
baharatlarida ekleyerek bir tasim kaynatin..
Firin tepsisine soyulmus uzunca kesilmis(isteginize bagli dilimde olabilir)
Patatesleri tepsiye yayin..Tavuk etinide Tepsiye yayin..Son olarak sosumuzu
üzerine dökerek isitilmis Firinda 180 derecede iyice üzerleri kizarana
kadar pisirin...


Afiyet olsun

19 Kommentare:

EZGi :)) hat gesagt…

en sevdiğim lezzetlerden harika görünüyor canım benim ellerine saglık kocaman sevgiler

Anonym hat gesagt…

Canim cok nefis bir yemek olmus,o butun bir tanesini isterim.Ellerine saglik canim.

Naşide Dönmez hat gesagt…

eminim kimse hayır diyemez bu lezzete.yeni yemek yediğim halde olsa yine yerdim:))ellerinize sağlık.

sevimin sayfasi hat gesagt…

firin yemeklerini kim sevmezki
cok lezzetli olmus
ellerine saglik canim benim

meleginmarifetleri hat gesagt…

Bayılırım fırında tavuğa.
Ellerine sağlık canım öpüyorum sevgiler bayy

Aynur hat gesagt…

sevilmezmiiii sevilmezzzmiii ah ah::))

ellerine saglik nefis

selamlar

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Nilgün'cüm,
patates-tavuk ikilisi hele ki birde firinda pisirilmisse nasil da güzel olmaz dimi??

Ellerine saglik arkadasim, en favori yemeklerimden birini hazirlamissin, hmmm, süper valla.

Selamlar ve öptüm..

sarımutfak-hande hat gesagt…

eline sağlık
nefis olmuş
iyi bir haftasonu dilerim
sevgiler

Disalce hat gesagt…

canım sevmek ne kelime bayılırım...

patates tavuğun yağı ile birleşirya bayılırııım...

ellerine sağlık neffis....

emineninemekleri hat gesagt…

Nilgüncüm, canim ellerine saglik. Nefissssssssss olmuslar.

Kocaman öpüyorummmmmmm
Emos

kirazdünyası hat gesagt…

mmmm harika muhteşem ikili yine yan yana
enfes gözüküyor ellerine sağlık :)

SOFRAOZLEMİ hat gesagt…

böyle nar gibi kızaran bir fırın yemeğine bende hayır diyemem doğrusu:)
ellerine sağlık cnm..nefis görünüyor..
sevgilerimle..

Nilgün hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Nilgün hat gesagt…

Güzel yorumlariniz icin hepinize tesekkür ederim..

Sevgiler

bir dilim bir tutam hat gesagt…

Nilgüncüm seni ziyarete geldim.Sööyle bir dolastim,gezindim,tatlarina baktim gidiyorum.
Eski bir NRW'li (Iserlohn)olarak Berlinden selamlar.Pazar ,pazartesi oralardayim.

Melek* hat gesagt…

oo ellerine sağlık çok güzel olmuş

Feyza Fidan hat gesagt…

Ay Nilgüncüm sevilmezmi hiç fırın yemeğiii..Bayılırım valla, ellerine sağlık, enfesssss...
Sevgiler...

aNNePeRi hat gesagt…

çok severim bu yemeği.Ay ben zaten tavuğu çok severim :) Çok güzel kızarmış ayrıca ellerine sağlık

. hat gesagt…

http://mucizembenibul.blogcu veya blogspot
tan DAVET

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......