Samstag, 1. März 2008

Havuclu Revani



Revanin Havuclusunu hic duymamistim ve tabiki yememistimde..
Bu tarifi Gazetenin ek olarak verdigi Ümit Ustanin tarifinde okudum.
Ilk anda Havucun tadi cokmu belli olur acaba diye düsündüm ama,daha sonra yedigimde hicde öyle olmadigini anladim..Havucun sadece üzerinde görüldügünü ama tadi olarak belli olmadigini söylemek isterim..
Malzemelerini aynen aktariyorum..



Malzemeler
2 Yumurta
2 kahve fincani seker
2 kahve fincani yogurt
2 kahve fincani un
2 kahve fincani irmik
1 limon rendesi ve suyu
1 Sb rendenlenmis Havuc
1 kahve fincani siviyagi
yarim Sb kiyilmis findik veya ceviz
kabartma Tozu

Serbeti icin
1,5 Sb Seker
2 Sb Su
limon suyu


Yumurta,Seker,Yogurt ve siviyagi Mixerde cirpip Un ve irmigi ilave
ederek tekrar karistirin..Kabartma tozu ve limon rendesinide ekleyerek
hazirladiginiz Hamuru yaglanmis Borcamaya veya Tepsiye dökün..
Üzerine Findik ve havucu yayin..
Firinda 180 derecede üstü kizarana kadar pisirin..
Üzerine soguk Surubu döküp sogumaya birakin.


Afiyet olsun

5 Kommentare:

EZGi :)) hat gesagt…

canım çok değişik bir tarif ve de çok hoş görünüyor.ellerine saglık koskocaman sevgiler

www.illedeyemek.com hat gesagt…

öncelikle iyi bir pazar günü diliyorum.Harika görünüyor eline sağlık,sevgilerimle...

Yaren hat gesagt…

Havuclu revani hic duymadim ama eminim lezzetli olmustur.Havucun tadi pastalarda cok güzel oluyor,ravaniyede cok yakismistir.Ellerine saglik .

sevimin sayfasi hat gesagt…

cok degisik bir tarif ve cok güzel olmus
ellerine saglik

serinmavi hat gesagt…

Eline sağlık canım...Selamlar.......