Samstag, 8. März 2008

Kremali Lorlu Cup


Merhaba Arkadaslar..Dün nedense Bloggere giris yapamadigimdan sizlerede yorum birakamadim..Bilmem sizlerde sorun yasadinzmi?
Su an icin hersey yine yolunda ve dün eklemek istedigim Tarifim ile burdayim..

Kremali Lor hazirlamistim.Kekden sadece 2 parca kaldigindan kekide degerlendirmek adina böyle cuplar hazirladim cocuklara..
Biraz Ananas da ekleyerek güzel bir tatli hazir oldu..


Malzemeler
300 Gr Lor veya süzme yogurt(Quark)
200 Gr Sivi Krema
2 paket vanillya sekeri
1-2 Dilim Kek
Ananas


Yapilisi
Kremayi 1 paket vanillya sekeri ile cirpin.Lor peyniri diger 1 paket
Vanillya sekeri ile karistirin.Kremayi ilave edin.
Bardak veya cuplara istediginiz sirayla yerlestirin..
Ben keki parcalayark cuplara ekledim.islatmak icin Ananas suyundan 1 tk kullandim...Kremamizdan sonra ananas parcalari kek krema gibi sirasiyla dizdim.
Üstüne son olarak ufalanmis keki ekledim ananas ilave ederek servis yaptim..



Afiyet olsun

4 Kommentare:

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Nilgün'cüm,
hem saglikli hemde cok lezzetli bir tatli olmus canim, ellerine saglik diyorum.
Icindeki ananaslari da cok severim, hmm, simdi olsada yesek bir kup.

Selamlar ve öptüm canimcim..

EZGi :)) hat gesagt…

CANIM HAİKA BİRSEY OLMUŞ BU.ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

www.illedeyemek.com hat gesagt…

öncelikle iyi bir hafta sonu diliyorum.Harika görünüyor eline sağlık,sevgilerimle...

Mutfak Havlusu hat gesagt…

peynire dair lezzetler insanın denemelerinden yüzakıyla çıkmasını sağlıyor çünkü her koşulda güzel olabiliyorlar bence.

ellerinize sağlık.