Montag, 17. März 2008

"PORSELEN DEMLİK CAY SAATİ ETKİNLİGİ 19 " KAKAOULU SEFTALI PASTA


Tekrar bir etkinlige davet aldigim icin yeliz http://yemekguncesi.blogcu.com Arkadasima tesekkür eder kendisine basarilar ve kolayliklar dilerim...



Pandispanyasi icin
4 Yumurta
2 Yk sicak su
125 gr Seker
125 gr Un
1 tk Kabartma tozu
2 Yk Kakaou


Kremasi icin
400 Gr Sivi Krema
1 pk Vanilya



1 konserve Seftali
1 pk Agartine/Gelatin yerine kullandim
100 gr Seftali suyu



Yapilisi
4 yumurta beyazini 1 tk seker ile sertlesene kadar cirpin...
Ayri bir kabin icinde pandispanyayi hazirlayin..Bunun icin
4 yumurta sarisini 2 yk sicak su ile köpürene kadar cirpin..sekeri ilave edin
devam cirpin..Kabartma tozu Un kakaou karisimini eleyerek ekleyin.yumurta beyazinida ilave ederek
Mixer ile degilde Büyük kasik yardimi ile havalandirarak karistirin..Yagli kagit serilmis
Pasta kalibina dökerek önceden isitilmis Firinda 180 derecede 20-25 pisirin..Daha sonra
pisen Pandispanyayi sogumaya alin...
Soguyan pandispanyayi kalibindan cikarin ters cevirip kagidin cikarin..Ve yine Pasta tabagini
alarak ters cevirin..Pasta kalibin cemberini gecirin..

Kremasi icin Sivi kremayi vanilya ile cirpin Buzdolabinda bekletin.
Seftalileri kücük kücük dograyin 100 ml suyu ile kaynatin kaynayan bu karisimin icin Agardan bir paket
karistirin.1-2 tasim kaynattikdan sonra ilinmasini bekletin..Kremanin icine ekleneceginden
sicak olmamasi gerekiyorki krema erimesin..
Soguyan Seftali karisimina Sert Kremayi ekleyip karistirin ve cemberin icinde pandispanyanin üzerine iyice yayin..
Servis öncesi Mutlaka 3-4 saat sogumaya hatta 1 gece Buzdolabinda bekletebilirsiniz..



Afiyet olsun

12 Kommentare:

meleginmarifetleri hat gesagt…

pasta süper elerine sağlık nilgüncüm bayıldım.
Sevgiler bayy öptüm

Ayse Pamuk hat gesagt…

mis mis mis ellerine sağlık.http://ballkabak.blogspot.com/

Baharcicegi hat gesagt…

Pasta enfes olmus eline saglik canim.
agartine bitkisel jelatin herhalde,hangi jelatine baksam katki var o yüzden alamiyordum artik alirim bunun icinde yoksa.

. hat gesagt…

CANIMMM NILGÜN HANIMCIGIMMM BU NE GÜZEL BIR PASTA OLMUS ,GÖRÜNTÜ MUHTESEM ELLERINE SAGLIK TATLIM YAAAA....BAYILIYORUM SENIN MAMALARINA VE GÜZEL RESIMLEMELERINE CANIMCIM.
ZIYARETIN ICIN TESEKKÜR EDERIM,SEVGILER BENDEN.
CANIM SENI LINKLERIME EKLIYORUM,SENDE BENI EKLERSEN SEVINDIRMIS OLURSUN:)))

gezgincigencler hat gesagt…

çok güzel bir pasta olmuş...ellerine sağlık

sevgiler

asotu hat gesagt…

günaydın nilgüncüğüm;
uğrayıp bıraktığın güzel yorumun için çok teşekkür ederim.ben de ziyaretine geldim ve siteni epeyce dolaştım.ellerine sağlık canım her şey o kadar güzelki...sevgilerimle.
sebilay.
asotu.blogcu.com
not:blogcu olarak yorumumu yayınlayamadım.o yüzden kullanmadığım hesabımdan bırakıyorum.

Anonym hat gesagt…

Canim pastan cok güzel olmus,ellerine saglik.Güzel bir gün gecirmeni diliyorum.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım öncelikle ziyaretin beni mutlu etti çok teşkr ederim herzaman beklerim...pastana bayıldım muhteşem olmuş ellerine sağlık...kocaman sevgiler

peynir hösmelimi hat gesagt…

Eline saglik himm pasta harika.Hem meyvali hem kakaolu bayilirim.
Sevgiler.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

ellerine saglik pasta harika olmus
sevgiler

yEmEk gÜnCEsi hat gesagt…

SELAMMM mmmm ellerinize sağlıkk enfess bir görüntü pasta diyince bende zaten akan sular durur bayılırım heleki böylesine güzeline asla hayır demem emeklerine sağlık canım tarifini yayınladım etkinliğe katıldığın için çokk teşekkürlerr mevlid kandiliniz şimdiden mübarek olsun güzel gecelerr

http://yemekguncesi.blogcu.com/

. hat gesagt…

iyi geceler canım
emeğine sağlık:))
banada beklerim

mucizembenibul.blogspot