Montag, 3. März 2008

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "17" KIYMALI BÖREK



Sevgili Belgin "www.sefertasi.blogcu.com" beni
PORSELEN DEMLİK CAY SAATİ ETKİNLİGİ 17 ye davet etmis.
Daveti icin tesekkür ediyorum.Kendisine basarilar ve kolayliklar dilerim..
Severek yenilen pratik bir börek ile katilmak istiyorum...
Patatesli.Kiymali,Peynirli,Ispanakli..Ic harcini damak tadiniza göre
uygulayabilirsiniz..


Malzemeler
500 Gr Un
Tuz
1 Tk Seker
1 adet Yas maya
Ilik Su

Acmak icin siviyag


Malzemelerden kulak memesi kivaminda Hamur elde edin..
Istege göre büyüklükte Bezelere ayirin.
Merdane ile Yemek tabagi büyüklügünde acin.Üzerine biraz siviyagi gezdirin.
Elinzle istenilen büyüklükte acin.Ic harcdan yayarak rulo sarin.Gül sekli
veya Sarma gibi diger Bezeleri hazirlayip Firin tepsisine yerlestirin..20 dakika kadar dinlendirin.Üzerlerine yumurta sarisi sürüp isitilmis
180 derecede firinda üzerleri kizarana kadar pisirin..


Afiyet olsun

6 Kommentare:

meleginmarifetleri hat gesagt…

Nilgüncün ohh nefis bir börek vallahi ellerine sağlık canım sevgiler öptüm bay

Anonym hat gesagt…

Cok harika bir börek olmus canim,ellerine saglik.Iyi haftalar.

EZGi :)) hat gesagt…

canım harika bir lezzet.ellerine saglı harika görünüyor kocaman sevgilr

Ayse Pamuk hat gesagt…

Hayatım ellerine sağlık ben aldım bi tane gidiyorum.http://ballkabak.blogspot.com/

sarımutfak-hande hat gesagt…

SLM
yorum için teşekkürler.börek çok güzel eline sağlık cnm.
sevgilerimle

keskinli hat gesagt…

ELLERINE SAGLIK BÖREK ENFES
OLMUS YANINADA IYI DEMLENMIS BIR CAY
OH DEYME KEYFE
SENI BURDAKI BLOGUMA EKLEMEK ISTERIM IZIN VERIRSEN SÜREKLI GÖRÜSELIM NE DERSIN SEVGILER
KESKINLININMUTFAGI