Samstag, 16. Februar 2008

Donuts alirmiydiniz?Buyrun ozaman.....


Merhabalar
Bugün ögle yemeginden sonra Cocuklar sanki birsey yememis gibi
Tatli Tuzlu varmi yokmu arayip durdular..
Büyüyorlar gelisiyorlar artik yemelerindede artis normal olsa gerek..
Arayisa son vermek icin gelin beraber birseyler yapalim derken,Kizim
ben Donat istiyorum demezmi!!!
Disardan degilde bu sefer kendi yapimiz olan taze taze istege göre kendi
süslemelerince basladik ve tekrar Mutfaga girdik..
Sonuc buyrun..
Sizde almazmiydiniz??Evet ise buyrun Sofraya yanina Cay veya Kahve?
Ne ikram edebilirim...

SEVGILER


Malzemeler:
500 gr Un
60 gr Seker
1 tk tuz
40 gr Tereyagi
2 Yumurtanin Sarisi
125 ml Süt
125 ml sicak Su
1 adet yas Maya


Üzeri icin:
Pudrasekeri,Cikolata sos




Hazirlanisi:
Tüm Malzemelerden Hamur elde edin.30-40 Dakika
dinlendirin..1,5 cm kalinliginda Hamuru acin ve bir Bardak
yardimiyla büyüklügü size kalmis yuvarlaklar elde edin.
Hamur parcalarin üzerine bez örtüp tekrar 30 dakika dinlendirin..
Daha sonra kizgin yagda güzelce kizartin..
Üzerine Pudrasekeri veya Cikolata sosu sürerek servis edebilirsiniz..
Ben orta boy hazirladigimdan 30 adet elde ettim..


Afiyet olsun

8 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Cok harika olmuslar,benim cocuklar da bayilirlar donutsa.Her ikinizin de ellerine saglik,sevgiler.

EZGi :)) hat gesagt…

çok lezzetli görünüyorlar.hepinizin ellerine saglık kocaman sevgiler

peynir hösmelimi hat gesagt…

Merhaba Nilgüncüm.benim cocuklarda bayilirlar donatta elinize saglik.birde biz deneyelim bakalim diasardakiler gibi oluyormu?sevgiyle kal canim bye bye.

peynir hösmelimi hat gesagt…

canim benim bende severek senin sayfani dolasiyorum .Tesekür ederim benide kaydettigin icin kocaman öptüm.belki bir gün görüsürüz haa?

Anonym hat gesagt…

alırız alma mıyız gönder birer halkada bize
eline sağlık
sevgiler

DİDEM ÖZCAN hat gesagt…

Ahhhh, almaz mıyızzzz:))
Hem de birer ikişer alırıızzz:))
Ellerinize sağlık,
Koskocaman sevgiler....

Baharcicegi hat gesagt…

Benim oglanda cok sever,önceden hergün isretdi simdi herhalde cok yediki haftada bir istiyor,nefis olmus elinize saglik.

Ayse Pamuk hat gesagt…

Ben kesinlikle alırımmm.Ellerine sağlık nefisler.http://ballkabak.blogspot.com/