Mittwoch, 13. Februar 2008

Rulo Pizza





Merhabalar
Bugün sizlere Rulo Pizza Servis etmek istiyorum.
Öyle günler oluyorki Cocuklara ne pisirecegimi bilmiyorum
onlarin Damak tadinada uygun olmasini istedigimden
kolay bir ögün malesef hazirlamak nasip olmuyor.
Ne varki Pizzayi kim sevmezki?dedigimden Oktay Ustanin bu Tarifini güzel
Blog Arkadaslariminda sikca rastladigim bir Tarif oldugunu okuyunca
uygulamaya karar verdim.
Cocuklar pek begendi hatta kalanlari ertesi gün Okula aldilar.
Arkadaslarida pek imrenmisler ama benimkiler güzel paylasmislar
böylece Arkadaslarida nasiplenmis oldu....




Malzemeler:

1 Su b. Sıvıyağ
1 Su b. Su
1 Pkt Kabartma tozu
125 gr. Margarin
Aldığı kadar Un
Tuz


Ic Harci icin:
Sosis
Sucuk
Domates
Biber
Ton Baligi
Salam
yani istege bagli caniniz ne isterse
kulanabilirsiniz.Ben Domates yerine Domates püresi
Kekik baharat tuz ile karistirarak kullandim.


Üzeri icin:
Kasar Peynir rendesi


Afiyet Olsun

3 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Pizzanız çok güze gözükoyor .blogunuza bir gezinti yaptım bu arad çok güzelerle karşılaştım.saağık ve afiyetle....

Aynur hat gesagt…

evet malesef cocuklarin yiycegi seyleri bulmak ve yapmak zor oluyor.benimkilerde öle kolay kolay yemiyorlar herseyi

eline saglik

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Merhaba canim,
rulo pizza cok nefis görünüyor, ellerine saglik diyorum. Benim blogumda da var böyle bir tarif, gercekten cok lezzetli oluyor.

Bu arada, sende NRW'denmissin, acaba nerden diye merak ettim.

Bana da beklerim!

Selam ve sevgilerimle..