Mittwoch, 20. Februar 2008

Kiymali Brötchen/Ekmek



Merhaba Arkadaslar
Kolay ve Pratik Cayin yaninda fazla zaman almayan ve ikram edilebilen bir Tarif



Malzemeler
8 adet Brötchen veya yeterince Ekmek dilimleri
500 Gr Kiyma
Tuz,Karabiber
2 Cb Domates Püresi





Üzeri icin
3 adet Kirmizi veya beyaz Sogan
1 Tk Sumak
1 Tk Siviyagi
1 Ck Limon suyu



Hazirlanisi
Kiyma Domates püresi tuz karabiberi kabin icinde
karistirin..
Brötchenleri ortadan kesip Firin tepsisine dizin..
Ekmek kullaniyorsaniz dilimleyip Tepsiye dizin.
Üzerlerine cok az bi miktar Margarin veya Tereyagi sürüp Kiymali
Harcdan üzerlerine yayin..Ekmekler fazla kurumadan kiyma pisene kadar
175 derecede Firinlayin..

Bu ara Soganlari ince piyaz dograyin(Oglumun marifeti,Biraz irice oldu ama olsun biz yinede begendik ve lezzetle yedik)
Soganlari az tuz ile yogurarak acisini cikarin..Sonra yikayin suyunu süzüp
servis tabaga alin..Icine Sumak siviyagi limon suyunu ve istege bagli az tuz ekleyerek harmanlayin..
Brötchen(Ekmek dilimlerini)servis ederken yanina Sogan karisimini ikram edin..


Afiyet olsun

4 Kommentare:

dogada.blogspot.ru hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 15 http://nasibim.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır. Akşamüstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler..._______________________________________________________________________SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
17.02.2008 - 23.02.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://dogada.blogspot.com/ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''15" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE...

EZGi :)) hat gesagt…

canım harika olmuş bunlar.tam bana göre:)) ellerine saglık canım benim kocaman sevgiler

peynir hösmelimi hat gesagt…

Merhaba nilcigim.Kusura bakma bu aralar fazla ugrayamadim yogunumda kizimin dogum gunu dolayisiyla.Neler yapmissin böyle,her gün ayri bir lezzet.Eline saglik canim hepsi cok güzel olmus.Ama ben en cok pastaya takildim.Bu aralar pastayla bozdumda:)))

Cafe Gusto hat gesagt…

Sevgili Nilg�n �ok de�i�ik bir yemek olmu� �stelik bayat ekmekleri de�erlendirmek i�in de ideal bir y�ntem..Ellerine sa�l�k.sevgiler...