Donnerstag, 21. Februar 2008

Rulo Milföyler



Merhaba Arkadaslar
Aslinda bu Tarifi eklemek niyetim degildi
ama Kizim bana yardimci oldugundan illede sayfana ekle Annecigim
diye tutturdu..Hazir Milföy vardi Buzlukta cikarip Kizimla yarisini Kiymali
diger yariyida Ispanakli hazirladik..Pisirip yanina Cay demledim
Afiyetle yedik..Sonuc Buyrun

Malzemeler
Istediginz kadar Milföy
Arzuya göre Kiyma,Beyaz peynir,Patates harci
1 Yumurta sarisi


Milföy Hamurunu yan yana ekli sekilde
tezgahta merdaneyle biraz actim.Istenilen ic harcdan
yayarak Rulo sarip 3-4 parmak kalinliginda kesip
Firin Tepsisine yerlestirin.Üzerine yumurta sarisi sürüp Firinlayin...

Afiyet olsun




Bu Blogumu actim acali sanki daha cok yer gibiyim valla..
Heleki siz Arkadaslarin Bloglarinida dolastikca her Sayfadan ayrildigimda bi kac gram fazlayla ayriliyorum gibi..
Bu gidisle nolcak Halim bir bilsem:))
En iyisi ben pazartesi Rejime basliimm dimii..Bu kacinci Pazartesi haddi hesabi yok ama Yaz geliyor söyle ciddi ciddi baslamam gerek...Hayirlisi diim


SEVGILER

7 Kommentare:

çınarkurabiye hat gesagt…

iyiki kızını dinleyip yayınlamışsın
bence harika görünüyor rulo milföyler..ellerinize sağlık.
bende beklerim.

sevgiler
gözde

Baharcicegi hat gesagt…

Kizinin minik elleriyle yaptigi milföyler daha bir lezzetli olmustur,nefis olmus ikinizinde eline saglik canim

Ayse Pamuk hat gesagt…

En çok kullandığım hamurdur milföy.Ama ıspanaklısını denemk aklıma gelmemişti ellerine sağlık miss gibi olmuş.http://ballkabak.blogspot.com/

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Canim,
tarifin hem cok pratik hemde lezzetli bir secim olmus, ellerine saglik diyorum.

Valla yazdiklarina katilmamak elde degil, böyle giderse kilolarla basimiz iyice belaya girecek, artik bazen düsünüyorum da en iyisi bu blogu kapatmak diye ama onuda kolay kolay yapamam, burdaki arkadaslardan kopamam.

Selamlar ve öptüm..

EZGi :)) hat gesagt…

nilgüncüm ahh benimde hiç gelmiyor o pazartesiler:((
şimdi nasıl dayanırım ben bu lezzete.enfes görünüyor canım.elleine saglık kocaman sevgiler

Anonym hat gesagt…

Cok harika görünüyorlar,ellerine saglik canim.

Özlem Avcı-mutfaktayimm hat gesagt…

Ellerine sağlık arkadaşım muhteşem görünüyorlar...