Sonntag, 17. Februar 2008

Kremali Domates Corbasi



Merhaba Arkadaslar
Hepinize güzel bir Pazar Aksami dilerim..
Fazla Söze gerek yok azicik Ailece tembellik yaptik
ama sira Yemege gelince cabuk ve Pratik olsun diyerek
uzun zaman yapmadigim sevdigimiz Domates Corbasi hazirladim..
Ek olarak Etli Patates vardi Menümüzde,ve Yesil salata..
Mutfakta isim bitti ve burdayim..
Tekrar güzel bir Pazar Aksami dilegim ile hepinizi öpüyorum..

SEVGILER



Malzemeler:
2 adet kuru Sogan
3 Yk Un
6 adet Domates veya domates püresi veya konserve
küp domates kullanılabilir.
5 Sb Su veya Etsuyu
2 Yk Siviyagi
1 Cb Süt Kreması
Tuz,Karabiber
Kaşar peyniri rendesi



Hazirlanisi:
Kuru Soganları rendeleyip Siviyagi ile beraber kavurun. İcine Domates rendesini veya Konserve Domatesi ekleyip bir kaç dakika daha kavurduktan sonra Unu ilave edip devam kavurun. Ardından su ya da et suyunu ilave edip karıştırarak pişirin.Kivamina göre Etsuyu ve Un ilave edebilirsiniz..
Tekrar bir taşım daha kaynattın.Ben Kremayi eklemeden evvel Corbayi Mixerden geciriyorum..Tekrar Tencereye alip 1 çay bardağı süt Kremasını ekleyip bir kaç kez karıştırarak 1 dakika daha kaynatın. Sonra ocaktan alın.Üzerine kaşar peyniri rendesi serpip servis edin..


Afiyet olsun

3 Kommentare:

EZGi :)) hat gesagt…

domates çorbasına bayılırım ama hiç evde denememiştim.ellerine saglık canım.çok lezzetli görünyor.kocaman sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Canim,
benim de cok sevdigim corbalardan birisini hazirlamissin, ellerine saglik diyorum.

MSN'den görüsebiliriz, bence bir mahsuru yok, adres isini nasil yapacagiz?

Selam ve sevgilerimle..

. hat gesagt…

Mmmm...mis gibi olmus,eline saglik.
Ben sabah size gelsem corba icmeye olurmuuuu????