Mittwoch, 20. Februar 2008

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''15" VE TAVA BÖREGI



Sevgili Gül Arkadasim beni Etkinligine davet ettigi icin tesekkür ederim.
Tabiki severek cok kolay ve Pratik ani gelen Misafirlermize
ikram edilebilecek bir "TAVA BÖREGI" ile bu etkinlige katiliyorum


Malzemeler:
3 hazir Yufka
2 Sb Süt
1 yumurta -
2 Yk Siviyagi
tuz

Kizartmak icin 1Yk Siviyagi
Ici icin rendelenmis Beyaz peynir(Istege göre Kiyma,Patates
harcida kullanabilirsiniz)



Tavayi yaglayin...Sonra parcalanmis Yufkalardan siralayip
üzerine süt yumurta tuz Siviyagi karisimindan gezdirin..

2 -3 kat yaptiktan sonra icine rendelenmis beyaz peynir serpin...

Yine Süt karisimi ve geri kalan yufkalari bitene kadar ayni islemi yapin
en son katin üzerine süt karisimindan gezdirin...

Ocakta yavas yavas alti renk alana kadar kizartin...Bir Tahta kasik yardimi ile ters cevirip devam pisirin..



Yanina Ayran veya Cay ikram edebilirsiniz...


Afiyet olsun

13 Kommentare:

NiNo hat gesagt…

ellerine saglik canim nefis olmus

sevimin sayfasi hat gesagt…

cok severim nefis olmus canim
ellerine saglik

Hilal KAYA hat gesagt…

güzel yorumunuz için çoook teşekkürler, bu arada benim tava böreğimden sonra bu güzel böreği görünce sizin tarifinizi kullanarak yeniden denemeye karar verdim:)) ellerinize sağlık blogunuzda yemekleriniz de harika...
sevgiler...

EZGi :)) hat gesagt…

tavada börek hiç denemediğim bir tarif bu enfes lezzeti gördükten sonra mutlaka deneyecegim.nefis olmuş canım ellerine saglık kocaman sevgiler

hayalperisi hat gesagt…

ben bazen icine sosis veya salam koyuyorum lezzetli olyur tavsiye ederim

ellerinize saglik bu arada ;)

Nilgün hat gesagt…

Güzel Yorumlariniz icin tesekkür ederim Arkadaslar
Hepinize iyi Geceler tatli Rüyalar
görüsmek dlegim ile..


SEVGILER

Baharcicegi hat gesagt…

Tava böregini cok severim hem pratik oluyor hemde gözlemeyi aratmiyor,eline saglik canim

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Canim,
ben bugün bir ara gördügüm kiymali ekmeklere yorum yazmaya geldim ve sen yine bos durmamissin, harika bir tava böregi de eklemissin, harikasin valla, hersey icin ellerine saglik.

MSN adresimizi esimden bir ögreneyim sana hemen bildiririm, ben bu islerden pek fazla anlamiyorumda ondan.

Selamlar ve öptüm..

Aynur hat gesagt…

Eskiden ramazanda kuru yufkadan her gece yapardik ne guzel olurdu.

eline saglik cok guzel olmus olsada yesek :)

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Unknown hat gesagt…

Tava böreğini bende sık yaparım ellerinize sağlık...

Damak Tadı hat gesagt…

Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..


Sevgiler

Dilek Mutfakta hat gesagt…

ziyaretime gelmişsiniz teşekkürler yine beklerim.börekte nefis görünüyor elinize sağlık..

dogada.blogspot.ru hat gesagt…

etkinliğe katıldığınız için çok teşekkürler canım tava böreğide hem pratik hem çok güzel olmuş ellerinize sağlık sevgiler