Donnerstag, 14. Februar 2008

Lor Peynirli Topcuklar (Quarkbällchen)ve Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun

Merhaba Arkadaslar
Sevgililer Gününüzü kutlarim...Sadece bugün degil hergününüz sevgi dolu
gecmesi dilegim ile.........

Bugün Pasta yapmak niyetimdi ama dün öglen canim nedense Quarkbällchen
cekmisti.Evde malesef lor Peynirim kalmamisti bu nedenle bugüne nasipmis....


Malzemeler:
2Yumurta
40 Gr Seker
500 Gr Lor Peyniri
350 Gr Un
4 Tk Kabartma Tozu
50 Gr eritilmis Tereyagi


Kizartmak icin Siviyag
Üzeri icin Seker veya Pudrasekeri



Yapilisi:
Tüm Malzemelerden Mixer ile Hamur elde edin...
10 dakika dinlendirmeye birakin.
Bu ara Siviyagini Friteusde veya derin bir Tencerede isitin..
Iki Yemek kasigi yardimi ile Hamurdan Parcalar alarak yagda 2-3 dakika
kizartin..

Kagit Üzerine alip ister normal Seker ister Servis öncesi
Pudra Sekeri serperek Ikram edebilirsiniz...

Bu Hamur miktarindan 35-40 adet elde edebilirsiniz.
Sayet sizin icin fazla ise Malzemeleri yariya bölerek hazirlayin.

Afiyet olsun

4 Kommentare:

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Canim,
bende senin sevgililer gününü kutluyorum.

Inanmiyorum, Dortmund'a yakinsin demek, tam olarak hangi sehir acaba? Dortmund bize 15 dakikalik bir mesafede sadece.

Ayrica, Quarkbällchenler de cok nefis olmuslar, ellerine saglik diyorum.

Selam ve sevgilerimle..

peynir hösmelimi hat gesagt…

Nilgüncüm seninde eline saglik.harika lokmalar olmus.Ziyaretin icin tesekürler.umarim görüsürüz artik.kocaman öptüm:)))

peynir hösmelimi hat gesagt…

Sahi unutmusum ben seni ekledim sende eklersen sevinirim arkadasim.

. hat gesagt…

Peynirli tariflere bayiliyorum bunuda denerim insallah canim,eline saglik.
Yorumun icin tesekkür ederim.
IYI GECELER.