Samstag, 23. Februar 2008

Zeytinyagli Dolma Biberi


Merhaba Arkadaslar
Ister Kiymali ister sade olarak ister üzerine Yogurt
dökerek veya yine sade sevilen bir Zeytinyagli Dolma Tarifi ile
sizlerleyim


Malzemeler:
8-10 dolma biberi
1,5-2 Sb Pirinc
1 adet Sogan
4 Domates - 1.5 üzerini kapamak icin
Nane Dereotu Maydanoz
Tuz ,Pul biberi
1 Yk Salca
Zeytinyagi
Bir miktarda Su



Kaynatmak icin Dolma Biberlerin üzerini kaplayacak kadar sicak Su...

Yapilisi
Malzemeyi bir Kabin icinde karistirin,Dolma Biberlerin icini alip,ic harcindan yarisina kadar doldurun..Üzerine dilimlenmis Domates ile kapatin
Tencereye siralayin..

Üzerine az Siviyagi gezdirn ,salcayi suyla tuzla karistirip Dolmalarin üzerinden gezdirip Ocakta kisik Atesde 20-25 pisirin.


Afiyet olsun

12 Kommentare:

ayşegül mutfakta hat gesagt…

evet evet yoğurtlu olsun benimki zyetinyağlı ve yoğurtlu :) eline sağlık yapmak lazım bayadır yapmıyorum hatırlatma yaptın bana canım öpüyorum

EZGi :)) hat gesagt…

canım ben zeytin yağlı dolmaya bayılırım.benim ki bol limonlu olsun.ayy nasıl canım çektii yaa sabah sabah :))
ellerine saglık kocaman sevgiler

Selma Alkan hat gesagt…

hmmm ben zeytin yagli dolmayada ve sarmasina bayilirim sabah sabah canim cekti ellerine saglik Nilgun ablacim iyi pazarlar..

Dilek Mutfakta hat gesagt…

eline sağlık arkadaşım bayılırım zeytinyağlı tüm dolma çaşitlerine gelip gidip yiyeceksin soğuk soğuk offff

Gönül hat gesagt…

canım ellerine sağlık dolma olsunda nasıl olursa olsun yerim ben.....sevgilerimle..kocaman öpüyorum

Aynur hat gesagt…

bende cok severim biber dolmasini.

elinize saglik nefis gozukuyorlar

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

keskinli hat gesagt…

selam
ben zeytinyaglisini cok severim ellerine saglik iki tanecik alabilirim degilmi ?
SEVGILER
keskinlininmutfagi.blogcu.com

Anonym hat gesagt…

We stumblеd oveг here from a diffеrеnt web pagе and thought
I may аs well сheck things out. I lіκe what I sеe sо i am јust following you.
Look forward to going over your wеb pаge yet again.


My web blоg: SEOPressor

Anonym hat gesagt…

Hі іt's me, I am also visiting this web site daily, this web site is genuinely good and the people are genuinely sharing good thoughts.

Also visit my page :: SEOPressor V5 review

Anonym hat gesagt…

Hi, I ԁo believe thіs iѕ а gгеat web
sitе. Ι stumbledupon it ;) I'm going to return yet again since i have book-marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

Also visit my site ... pinterest.com

Anonym hat gesagt…

If some one needs expert νiew сonceгning blоgging аftеr thаt i propose
hіm/hег to visit thіs
website, Κeep up the ρleasant work.

Feel free to ѕurf to my web sіtе :: seopressor version5

Anonym hat gesagt…

Very good article. I'm going through many of these issues as well..

Also visit my blog canlı tv izleme haber