Montag, 25. Februar 2008

Yalanci Tiramisu



Merhaba Arkadaslar
Gecen yazdigim gibi Pazartesi syndromum hala devam etmekde.
Bugün Diyete baslayabilirdim ya malum yine haftaya diye düsündüm.
Nedenmi?Söyle güzel güzel Diyetime uygun Tarifler aramaktayim.
Sagolsun sevgili Dilek,Ayse,Yaren ve Aynur´a.Kendileri 01.03-30.03.08
Etkinlik olarak Diyet Tariflerini secmisler..
Kendilerine tesekkür eder basarilar dilerim..





Dün Aksam Kevsercigimin güzel sayfasinda dolasirken o güzelim
Cilekli Tiramisuyu görünce ahh olsada yesem dedim kendime..
Bir taraftan ama kalorisi bu kadar cok olmasa alternatifi yokmu derken
Buzdolabimda lor peyniri(Quark)varmis.Kedidili sadece bir paket.Ayriyetten
1 paketde Krema..Simdi bunlardan yalanci cilekli Tiramisu yapilirmi
diye düsündüm ve yaptim..
Paketlerin üzerindeki kalori sayilarini yazarak toplam kaloriyi tespit
ettim..Az cok 100 kalori ya az ya fazla olabilir inkara gerek yok..
Deneme sonucunu bugün yedik.Ailece begenildi.


Malzemelerim
500 Gr Lor Peyniri(Quark)veya süzme yogurt--325 Kalori
100 Gr Kedidili-377 Kalori
2-3 Yk Diyet Cilek Receli-85 Kalori
200 ml sivi Krema-300 Kalori
1 Yk Seker
1 pk Vanilya

Toplam kalori 1200 civari.Kücük borcamaya göre 6 Parca cikiyor...
Parca basina 200 Kalori kadar..

Yapilisi
2 YK Receli biraz Su ile karistirip biraz eritin..
Kedidilini icine batirarak islatip Borcamaya dizin.Yetmez ise 1 Yk daha kullanin..
Kremayi vanilya ile sertlesene cirpin.Buzdolabinda bekletin.Ayri bir kabin icinde Lor peyniri seker ile cirpin.Kremayi ilave ederek iyice karistirin..
Bu asamada istege göre limon suyuda ilave edebilirsinz.
Ben kullanmadim ama birdahaki sefer deniyecegim.
Kedidilinin üzerine iyice yayin.1 Tk receli az sulandirarak üzereine serpistirin..Bir gece Buzdolabinda bekletin..
Simdi Tiramisu hayranlari bana kizmasin ltf benimki sadece elde olan
Malzemelerle kendimce bir denemeydi..

Afiyet olsun

10 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

başla hemen diyete bizi de çıkarma baştan
çok güzel görünüyor
ellerine sağlık
sevgiler

meleginmarifetleri hat gesagt…

Selam Nilgün
İyi oldu şu diyet etkinliği millet kendini diyete vuracak yazda geliyor ne yapsakda yağları eritsek bilemiyorum yemek varken bu diyet insanın moralini bozuyor.
Sevgiler hoşçakal

uygarimizlahayat hat gesagt…

Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor...

Ayse Pamuk hat gesagt…

Ben tiramisuyu görünce kalorisini unutuyorumnmmmm.Ellerine sağlık çok güzel olmuş.http://ballkabak.blogspot.com/

ayşegül mutfakta hat gesagt…

tiramisu kısmını bilmem ama basbayaa tatlı olmuş işte. kaloriside fena değil göze alınır riske değer ;) eline sağlık!

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Canim,
eminim senin light versiyonunda gerceginden de lezzetli olmustur, ellerine saglik valla harikasin, hem de kalori cetveliyle birlikte bir tarif olmus, tam bizlik desene diyet etkinligine göre yani.

Selam ve sevgilerimle..

Anonym hat gesagt…

Harika görünüyor,ellerine saglik canim.

. hat gesagt…

CANIM HAZIR DIYETE BASLAMISKEN SANA DESTEK OLAYIM BENIMDE VERILECEK IYI BIR & KILOM VAR:)))
BENDE SPOR YAPIYORUM DIYET YAPMIYORUM,FAKAT AZ VE SIKCA YIYORUM,BOL SU ICIYORUM.
SDADECE BELIRTMEK ISTEDIM.
AYDA BU SELIDE % KILO VERIYORSUN SAGLAM.
INSALLAH ISTEDIGIN IDEAL KIOLYU YAKALARSIN.
BASARILAR.

Aynur hat gesagt…

oy oyyyy bu kaloriler hesaplamakla bitmez :)) Allahim inanamiyorum nasil bir isin icine girdim ben :) Diyet etkinligiiii hemde bennn:))

eline saglik canim
sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

EZGi :)) hat gesagt…

canım bende başladım dün diyete bakalım ne olacak.senin bu tramisu enfes görünüyor.ellerine saglık canım sevgiler